söndag 10 augusti 2008

Beställningsjobb på Etsy

DET HAR VARIT lite mycket den senaste veckan ... Jag har haft fullt sjå att få de tio amerikagrytlapparna färdiga (vilket de nu är) plus att den senaste custom order-mobilen måste produceras. Så här bidde den:


Vill du se fler av mina mobiler?
Gå då vidare till min photostream på Flickr genom att klicka HÄR!

***

Sen har jag köpt två nya rosor, som ännu står i sina plantskolekrukor och väntar på att få fötterna i jord. Den ena är New Dawn och den andra Schneewittchen och det fåniga är att jag egentligen inte har en susning om var de ska planteras, men jag kunde bara inte låta bli. Håller jag på att utvecklas till en rosenfreak..?


[tags: moravian star, paper, folded, glitter, mobile, origami]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!