tisdag 2 december 2008

Smycken av rönnbär och oxiderad ståltråd

INGET NYTT ATT rapportera, men här i alla fall en bild på mina se­nas­te skapelser: ett halsband med ståltråd, torkade rönnbär och lite glas­pär­lor samt tillhörande örhängen. Vad allt kan man inte hitta på, så säg?



Eller förresten, något nytt har jag väl ändå i och med att jag blir av med min hyresgäst. Från 1 januari står jag alltså med en tom, ny­re­no­ve­rad etta och i valet och kvalet om jag ska flytta kontor och hant­verk­stad dit eller hyra ut den på nytt för att få in en säker inkomst per månad. Jag behöver utrymmet för eget bruk, inget snack om sa­ken, men samtidigt behöver jag intäkten. Skit också, vad jag har beslutsångest ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!