fredag 11 april 2014

Här är vi minsann inte beredda att ta ner skylten ännu! Vi hänger upp den istället.


DET KOMMER NÄRMARE! Nu har jag äntligen lyckats tillverka mig två skyltar att ställa utanför ”Rucklet”, så får jag bara prismärkningen färdig kan vi kanske kasta upp dörren i nästa vecka.

Men jeeesus, så mycket grejor vi har ... Tacksamt nog, så traskade det faktiskt iväg en vitmålad hatthylla, ett stort, stavlimmat skärbräde och en liten anslagstavla utan att vi hunnit öppna för försäljning ännu! Det tar jag som ett gott omen :o)

Trevlig helg, där ute!

4 kommentarer:

  1. Loppis är ju populärt så nog ska det gå bra ,du har ju ett bra läge för det.Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Det låter så spännande, synd att du bor så långt borta! Jag hade gärna tittat in på din loppis!
    Ha en fin helg, kram, Monica

    SvaraRadera
  3. Med så fina loppisgrejor som du har blir det nog inte mycket kvar att stoppa undan igen.
    Lycka till med försäljningen
    Monkan

    SvaraRadera
  4. Hej Nina, vill bara tala om att jag har gillat dig på facebook. Jag är med i facebook i ett antal olika grupper. Det är grupper som är specialinriktade på vissa ämnen: Malmöbilder,Skånebilder, Limhamn i historiskt perspektiv, Sveriges historia och ett antal släktforskar grupper. Jag gillar det verkligen, har fått en del nya vänner som har samma intresse. Så facebook är inte bara larv och skräp :)
    Ville bara tala om att dina loppisprylar finns med på ett antal sidor nu :)
    Ha det bra och en trevlig Påsk

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!