fredag 18 juli 2008

Sålt på Etsy och snygg lampa

EN FÖRSÄLJNING IGEN! Igår kväll kom jag hem från en runda ute på sommarstan, skulle stänga av datorn och märkte plötsligt att jag sålt en stjärnmobil på Etsy. Det är så himla kul att folk på andra sidan Atlanten anser det värt att betala den relativt höga fraktkostnaden för att köpa min saker. För detta tackar jag universum :)


Vill du se fler av mina mobiler?
Gå då vidare till min photostream på Flickr genom att klicka HÄR!

Sen måste jag bara få berömma mig själv för att jag äntligen fått fönstren tvättade efter fasadskrubbning och -målning. Det kändes så skönt med rena rutor att jag så här under sommaren helt och hållet struntar i att sätta upp någon gardin i det tills vidare orenoverade 50-talsköket (som också är min verkstad; jag har helt enkelt ett för litet hus...) Varför, egentligen, dölja den härliga utsikten över gårdens barrträd, en jättestor cembratall och dito lärkträd?

Lampan i köket är faktiskt en äkta Louis Poulsen som jag fyndade på tyska eBay för en spottstyver. Visst är den läcker?!?



[tags: moravian star, paper, folded, glitter, mobile, origami]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!