tisdag 8 november 2011

Den finaste gåvan är ofta utan prislapp

GLÄDJOR HAR EN förmåga att dyka upp när man behöver dem som mest, som igår när Eva tyckte att jag förtjänade en award.

Jag är i grund och botten inte mycket för det här awardandet till höger och vänster, men just den här är välkommen, eftersom hon har gett den åt mig för min, som hon säger, ”förmåga att skriva så bra”. Den motiveringen kan inte ens en tjurskallig jävel som jag motstå! Men jag delar inte, som man borde, ut den åt andra. Är man tjurskallig så är man ;o)


När ens författande för det mesta bara stöter på patrull – och det känns som man utan framgång stångar pannan blodig mot förlagsdörr efter förlagsdörr – var det här en extra fin uppmuntran! Så, kära Eva, till dig vill jag härmed med eftertryck säga:

1 kommentar:

  1. Grattis till awarden och jag instämmer till fullo med motiveringen! Du vet, att jag gillar ditt sätt att skriva!
    Kram, Monica

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!