torsdag 24 november 2011

Om att gräva en grop åt andra


”GRÄV, OCH DU skall finna” kunde lika väl ha varit dagens rubrik. Otroligt så mycket skit man hittar bara man börjar skotta ...

Något jag grävde upp sent inatt är DEN HÄR artikeln, vilken dessutom råkar handla om en gammal bekant. Vi borde nog ta ett snack, den damen och jag.

Baksidan med den här undersökande verksamheten är förstås att bloggen blir lidande :o/ Inte hinner jag skriva själv och inte hinner jag läsa er andra, än mindre kommentera. Men hav förtröstan, jag tycker mig skymta ”gropens” botten!

Ses snart!

3 kommentarer:

  1. Ja, där har du ju en syster i nöden! Och det finns säkert många fler!
    Ni får gå ihop...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Tja, om inte annat så kan man ju alltid utbyta erfarenheter och information. Det är nämligen inte småpotatis jag lyckats luska fram under den sistlidna veckan ;o) Och många fler finns det. Masssor. Men de allra flesta har varken kapacitet eller ork för att ta strid; det är liksom det hela systemet bygger på har jag kommit underfund med :o/

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att teckningen av dig är väldigt lik en hund. Eller så är teckningen av hunden väldigt lik dig. Vilket det nu är, så är du fantastiskt duktig på att teckna!

    Två brukar vara starkare än en, så kontakta du den däringa bekantingen.

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!