tisdag 6 december 2011

Självständigt


Kära Tarja*!

Jag vill bara tala om att Du absolut inte ska ha dåligt samvete för att Du i år igen glömde invitera mig till Din bal! Du förstår, för tillfället har jag ändå alltför ont i ryggen för att det skulle ha varit något nöje och för att vara helt ärlig tror jag inte att jag ryms i min långklänning läng­re.

Hur som helst, så önskar jag Dig och maken en riktigt trevlig kväll! Det är trist att Du inte får ställa upp för omval flera gånger.

Varma hälsningar, grattis på födelsedagen i förskott och god jul!



*) Halonen, president i republiken Finland 2000-2012

2 kommentarer:

  1. Hej Nina :)

    Jag får väl instämma med ett grattis för er självständighetsdag.
    Hoppas din rygg bättrar på sig.
    C har också väldiga besvär med sin rygg, jag har tjatat på honom att ringa läkare. Han har lovat, men det tar en evinnerlig tid innan herrn kommer till skott, :(
    Ha det så bra
    Monkan

    SvaraRadera
  2. Jadu, tiden går och lilla Finland håller på att bli en fullvuxen republik. Därför tycker jag det är väldigt taskigt av det amerikanska kreditvärdighetsinstitut som varnat för att de tänker sänka vår (och bl.a. Tysklands) s.k. rating. Det är elakt!

    Sjuka ryggar är inget att leka med, så hälsa C att nu får han väl ändå se till så han blir kollad av en medicinare! För egen del har jag på fredag telefontid till ännu en i raden och ska då ventilera bl.a. ryggsmärtan.

    Sköt om dig själv, så du mäktar med alla skröpliga runtom dig!

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!