onsdag 11 juli 2012

Bekräfta eller annullera

Hej, du som i förväg reserverat ett ex eller fler av humorromanen 60+ och singel!

Eftersom priset inte var fastställt vid tidpunkten för din reservation måste jag be dig om att mejla mig ytterligare en gång för att bekräfta att du vill fullfölja köpet före jag kan packa och skicka. Det gör du på adressen stjarnkraft@aland.net.

(Om du kopierar adressen härifrån måste du skriva @-tecknet på nytt. Här i inlägget är det är skrivet i kod för att mejladressen inte ska kun­na fiskas upp av såna som crawlar nätet på jakt efter adresser.)

Prisuppgifter och övrig information hittar du HÄR.

Beklagar det extra omaket!

6 kommentarer:

  1. Hejsan

    Hoppas det går bra med boken......

    SvaraRadera
  2. Tack, jo, det hoppas jag också :o)

    Du, mitt dåliga samvete ... Jag har haft så mycket om mig och kring mig under den senaste tiden, att jag rakt inte hunnit med att läsa och kommentera hos andra. Men det ska väl lätta så småningom och att du "är med scooter" har jag ju i alla fall uppfattat! Kör försiktigt ;o)

    SvaraRadera
  3. Jag har mailat min beställning men när jag kopierade in din mailadress så gick det inte att skicka mailet. Jag fick skriva in det för hand, så att säga. Kan det bero på att adressen står med fetstil?
    Men jag fick iväg beställnignen till slut och hoppas att det kommit fram. 3+1=4, alltså.

    SvaraRadera
  4. Det går inte att kopiera och klistra in adressen därför att @-tecknet inte är skrivet utan kodat. Detta för att såna som crawlar nätet inte ska kunna plocka upp mailadressen och använda den att skicka spam till. Tack för att du påpekade det! Jag ska lägga in en liten text om det i inlägget.

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du inte halshugger mig, men jag har lånat en av dina bilder på "60+..." och lagt in den på mitt inlägg nu i kväll. Om du har något emot det lovar jag att ta bort den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Nädå, du behöver inte oroa dig för att jag kommer galopperande med min portabla giljotin under armen. Den spar jag till såna som verkligen förtjänat den ;o) Tvärtom ber jag att få tacka allra ödmjukast för dina insatser som marknadsförare!

      Paketet med böckerna gick till posten under eftermiddagen. Om det går någorlunda som väntat borde det nå fram till dig måndag nästa vecka.

      Radera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!