torsdag 23 augusti 2012

Tillfälligt [virk]avbrott

MISSION ACCOMPLISHED. SJU dubbla grytlappar har det blivit av de påbörjade mormorsrutor jag hittade i min låda med bomullsgarn här­om­sistens. Visst är det en skön känsla när man till slut lyckas färdig­stäl­la något man påbörjat för evigheter sedan?

Men nu lägger jag undan virknålen en stund tills det känns som rätt läge infinner sig för att börja virka ihop de 180 ullgarnsrutor som ska bli en stoor filt. Gud vet när det undret inträffar. Just nu känns det lite som Mission Impossible – fast tråkigt nog minus Tom Cruise.


Igår skrev jag att både kropp och knopp var i hyfsad form. Det får jag lov att revidera idag. Det är märkligt hur en natts vila i ryggläge kan få som resultat att man har mer ont när man vaknar än när man gick till sängs kvällen före :o/

Vi får väl se om herr koordinatordoktorn har något intelligent att an­fö­ra i saken när jag träffar honom under eftermiddagen idag.
Men mina förväntningar har i dagsläget inget behov av syrgas på tub för att klara den höga höjden, om jag så säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!