onsdag 11 maj 2011

Jag har fått resning!

 
Före middagen:


Och efter:


Tack, granne, för två behövliga extra händer och lånet av en vet­tig 10 mm nyckel! Utan dem hade det inte blitt nåt den här kvällen.

Jag har varit så fokuserad på växthusuppförandet att jag inte förrän ikväll sett mig om i min trädgård. Jösses, det är ju massor på gång! T.ex. är tulpanerna, som bara för någon dag sedan bara hade gröna knoppar, på väg i full blom. Det är den här tiden på våren jag skulle vilja kunna stoppa tiden en smula. Hålla kvar det fräscha, skira och varierande gröna. Men som vanligt går det fort, alldeles för fort.

6 kommentarer:

  1. Klämmer i med ett rungande HURRA!

    SvaraRadera
  2. Det var tammetusan ett Hallelujamoment förresten ;D

    SvaraRadera
  3. Hade du sett den medföljande manualen skulle du snabbt inse att det inte är bara "hurra" och "halleluja" som är på sin plats, utan även ett energiskt "heureka". Fabror Ingvars DIY-möbler är rena sexbitarspusslen i jämförelse. Den [man] som skrivit den här monteringsanvisningen är a) idiot eller b) sadist. Kanske rentav både och.

    SvaraRadera
  4. Hmmm, han kanske är tandhygienist vid sidan av ;D

    SvaraRadera
  5. Jisses, vad duktiga ni har varit! Det ser verkligen proffsigt ut!
    Stort Grattis!
    Varm vårkram från mig!

    SvaraRadera
  6. Snart kan du sitta där inne å mysa.

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!