lördag 13 februari 2010

Mmm ... fastlagsbulle & fläskpannkaka

SOVIT LÄNGE, VIRKAT lite, fikat och surrat med väninnan S nån tim­me, långpromenerat med A och belönat oss med kaffe (inget för A) och fastlagsbulle, lagat fläskpannkaka och strimlat vitkål till middag, diskat, spelat Harry Potter på Playstation med A samt lagat äppel­klyf­tor under täcke av havregryn och vispat grädde till det.


Nu ska vi moja oss med äppelgrejset framför tv:n, eftersom A paxat för att få glo på Melodifestivalen.

Det var min dag det. Hoppas era respektive varit fina! :o)

2 kommentarer:

  1. Ungefär så såg min dag ut också, fast jag fikade med mannen. Virkade och drog upp virkade igen, men nu har jag nog fått klart för mig hur jag ska ha det.
    Lagade mat som vanligt osv......
    Tittade lite på Tv sedan var det natti natti.

    SvaraRadera
  2. Jadu Monkan, inte händer det ju så mycket revolutionerande saker i en helt vanlig människas liv. Kanske lika bra det?

    Till min förvåning har jag f.ö. upptäckt att jag tycker att det är riktigt kul att spela A:s kluriga Harry Potters-spel. Jag som aldrig varit i närheten av ett dataspel i hela mitt liv ... Kan det månne vara ett tecken på en begynnande ålderdom? Man lär ju "gå i barndom" när man blir till åren ;o)

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!