söndag 15 juli 2012

Lagerrensning: Ett band för vänskapen

 
[ALLA MINA UTGIVNA BÖCKER]
 



 PROVLÄS!

 

Bandtyp: häftad

Format: 175x248 mm

Språk: svenska

Utgiven: 2007

Förlag: Labyrinth Books Ab

Antal sidor: 32

Vikt i gram: 130

1:a upplagan: 300 ex (15 kvar)

ISBN13: 9789529995301


Ett band för vänskapen av Nina Backlund


På priset tillkommer porto enligt tabellen ne­dan.


BESKRIVNING:

Ett band för vänskapen presenterar teknik och mönster för knytande av s.k. vänskapsband, ett hantverk som inte kräver stora utrymmen eller mycket pengar. Allt som behövs är några meter garn och skaparlust!

Bokens 23 olika mönster är indelade i tre svårighetsgrader.

Fr.o.m. 01/2014 finns boken även som e-bok i PDF-format. Köp eller bib­liotekslåna via Elib!


FRAKTKOSTNADER

ÅLAND

FINLAND

NORDEN/EU

1 bok

2,00 € (brev)

2,50 € (brev)

3,50 € (brev)
2-3 böcker
3,20 € (brev)

4,20 € (brev)

5,70 € (brev)

4-7 böcker

5,20 € (brev)

6,90 € (brev)

9,10 € (brev)
8 böcker
kontakta mig för prisuppgift

För att köpa boken skickar du ett mejl till stjarnkraft@aland.net Uppge hur många ex du vill ha och din leveransadress, och om du önskar en dedikation bör du förstås uppge vad du vill att jag ska skriva :o)

Bor du på Åland kan du själv­fal­let komma och köpa din bok direkt av mig och spara in portokostnaden.

Din beställning skickas inom 2-5 arbetsdagar och innehåller då en fak­tura (i euro) med 10 dagars betalningstid. På Åland ingår 10 % moms i priset. Försändelser till övriga länder faktureras momsfritt och du an­sva­rar själv för eventuella förtullningskostnader i ditt eget land.

4 kommentarer:

  1. Hallå där, den vill jag ju självklart beställa ett ex av!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du menar det..? Tja, då får du väl skicka mig ett sånt däringa beställningsmejl då :o)

      Radera
  2. Tyvärr nog inget för mig...
    Kram, Monica

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!