söndag 10 april 2011

Virka, virka, virka (och brodera) ...
ännu fler Jïengearmband

DET BÖRJADE MED en prototyp. Sen blev det hastigt två till och nu har jag riktigt fått upp ångan! De här Jïengearmbanden är det roli­gas­te jag hittat på på bra länge :o)

Mönster/Pattern ©Stjärnkraft

Blandar man in Miyukipärlor i virkningen blir det ännu läckrare; arm­ban­det får liksom mer struktur och liv.

Nu måste jag skynda mig att få upp allesammans till försäljning i min Etsybutik! Undrar om det finns några presumtiva köpare?

2 kommentarer:

  1. Åh, det där turkosa... Jag får kolla i din butik!
    Ha en fin söndag!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du fastnade för det turkosa! Det är min egen favorit. Åtminstone tills vidare, eftersom produktionen pågår för fullt :o)

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!