måndag 18 mars 2013

Kan det verkligen vara så att det ljusnar..?

VECKOSLUTET BJÖD PÅ ett svinkallt men strålande väder. Men vad hjälper det en stackare som mig, som pga antibiotikan ändå inte kun­nat vistas ute och dra någon nytta av den klara marssolens sken? :o( Nänä, en annan fick vackert sitta inne och vara kreativ istället och det är väl i och för sig inte det sämsta.

Så ett nytt Jïengearmband blev det på kuppen. Det är det första jag gjort på väääl­digt länge och den här gången slog jag på stort, när jag till och med handsydde fast foder av röd filt på avigan!

Mönster/Pattern ©Stjärnkraft

***

Och kan ni förstå, att denna måndagmorgon har börjat bättre än bra, tack vare ett meddelande om att jag har fått en första tid hos arbets­psykolog redan nästa veckas måndag! Yay-ay-ay! Jag som redan hun­nit bli grundligt nedslagen i skorna av förra veckans besked om att jag knappast skulle få träffa henne före sommaren.

Sen ser jag precis nu att Solveig i e-boksversion fått en ny gillning på Fejan. Det är också kul!

Kan detta månntro vara början på ett riktigt schyst vecka..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!