söndag 10 januari 2010

FOTOPROMENAD

HIMMEL OCH PLÄTTAR, jag – just precis jag, harhjärta herself – har vågat mig ut på isen! Det vill inte säga lite, eftersom jag inte litar på att den ska hålla även om sjön är förklarad bot­tenfrusen. Men här skyr vi minsann inga medel när det gäller att få lite bilder från en annan vinkel än den normala :)

Bilderna tagna 9 januari 2010 med en Fuji FinePix F30.


Jamen, visst är dom för läckra i solgasset, båthusen?



På rätt kurs?



På väg hem från pimpelfiske.
Undrar om han fick nå’t?



Lite sol på nosen är aldrig fel!
Väninnan P passar på att D-vitaminisera sig au naturel.



Självklart ska vi det, Mariehamns stad! Men till vad?
Som bottenfärg till båten? Drivmedel i utombordaren kanske..?
Eller ... jag vet: som skidvalla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!