Faktum är att jag blev lite besviken, för det är inte så gott om guldkorn här i livet. Men säg mig, finns det å andra sidan någon glädje som varar..? :o/
söndag 17 juli 2011
Konsten att göra en RIKTIG reklamtavla
KOMMER NI FORTFARANDE ihåg den här? Så roligt har jag inte haft på länge, det måste jag säga. Bildkvaliteten var tyvärr inte den bästa, så när jag hade vägarna förbi idag hade jag tänkt mig att få en ny, bättre bild. Trodde jag, ja!
Samma stolpe, ny affisch:
Faktum är att jag blev lite besviken, för det är inte så gott om guldkorn här i livet. Men säg mig, finns det å andra sidan någon glädje som varar..? :o/
Faktum är att jag blev lite besviken, för det är inte så gott om guldkorn här i livet. Men säg mig, finns det å andra sidan någon glädje som varar..? :o/
Sparat i följande arkivlådor:
Dundertabbar
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Den förra var absolut roligare!
SvaraRaderaHa en skön söndagskväll!
Kramar, Monica
Faktum är att jag dessutom tror att budskapet hade bättre genomslag på den förra. Tokeriet fick ju en att minnas såväl budskap som avsändaren. Den här nya "mesvarianten" är så intetsägande att det gör ont i min copywritersjäl :o/
SvaraRaderaHur man än vänder sig har man ändan bak!
SvaraRaderaJapp! ;o)
SvaraRadera