söndag 17 juli 2011

Konsten att göra en RIKTIG reklamtavla

KOMMER NI FORTFARANDE ihåg den här? Så roligt har jag inte haft på länge, det måste jag säga. Bildkvaliteten var tyvärr inte den bästa, så när jag hade vägarna förbi idag hade jag tänkt mig att få en ny, bättre bild. Trodde jag, ja!

Samma stolpe, ny affisch:


Faktum är att jag blev lite besviken, för det är inte så gott om guld­korn här i livet. Men säg mig, finns det å andra sidan någon glädje som varar..? :o/

4 kommentarer:

  1. Den förra var absolut roligare!
    Ha en skön söndagskväll!
    Kramar, Monica

    SvaraRadera
  2. Faktum är att jag dessutom tror att budskapet hade bättre genomslag på den förra. Tokeriet fick ju en att minnas såväl budskap som avsändaren. Den här nya "mesvarianten" är så intetsägande att det gör ont i min copywritersjäl :o/

    SvaraRadera
  3. Hur man än vänder sig har man ändan bak!

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!