söndag 30 juni 2013

När ord är överflödiga

 





5 kommentarer:

  1. Så vackra det skulle varit doft blogg.kram

    SvaraRadera
  2. Håller med, det behövs inga ord därför blir det bara ett ljud från mig; Mmmmmm......!

    SvaraRadera
  3. Hejsan

    Fin fina blommor. Ett litet annorlunda inlägg i din blogg. Ibland behöver man bräcka sitt bloggmönster, det känner i alla fall jag att jag måste ibland.

    SvaraRadera
  4. Då säger jag bara ett ord: WOW!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  5. Håll med om, allihop, att det är något särskilt med just rosor. De är på något sätt så fulländade att det verkar nästan osannolikt. Och det kommer mera! Än så länge har jag en fullt utslagen 'Rhapsody in Blue' att invänta, 'Schneewittchen' glömde jag helt bort och 'New Dawn' står bara i knopp. Om det blir någon blomning på 'Frühlingsduft' är dock högst tveksamt. En annan sorts larvar har där jobbat på övertid och med stor framgång hunnit tugga i sig merparten alla årsskott innan jag fick ögonen på de jä*la kräken :o/

    Hur som haver, en fotografisk varning är således härmed vederbörligen utfärdad ;o)

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!