måndag 4 januari 2010

Bloggdesign åt C och A

HA, NU ÄR jag i bannerdesignbranschen också. Järnspikar ändå ... jag som inte vill jobba med reklam mera.



Jag tror de fjortonåriga bloggmadamerna blev nöjda med resul­ta­tet, fast med tonåringar kan man ju aldrig vara säker. Och jag har ju fak­tiskt varit en själv en gång i tiden, även om det känns som det var me­dan dinosaurierna fortfarande klev omkring här på klotet ;)

Flickorna fyller fjorton om några veckor, så det här blev min lite för ti­diga födelsedagspresent åt tjejerna.

2 kommentarer:

  1. tack än en gång för bloggdesignen! I love it!<33
    kram cecce

    SvaraRadera
  2. Nå, det var då för väl :D Jag var inte helt säker på att du verkligen gillade slutresultatet, utan att du kanske var för väluppfostrad för att säga något annat ;) Och du, det var faktiskt riktigt roligt att fixa bannern åt dig!

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!