söndag 13 december 2009

HUMOR > Kontaktannons

JAG HAR SORTERAT lite i Outlook Express idag och hittade då den här ”kontakt­annonsen”, som T – denna sanna humorist – av någon orsak nu glömd skrev åt mig i slu­tet på sommaren. Den är bara så sanslös så jag måste dela med mig :)

Ensamstående mor i sina absolut bästa år, med en mycket väl­uppfostrad tonårsdotter vecka/vecka, söker en syssling till Byg­gare Bob! Önskar träffa en man som är föräldralös och ostraf­fad, gärna rökare med tillgång till slabbtobak, ett IQ på över 180 och svensktalande.

Du får gärna vara en blandning av rörmokare, målare, snicka­re, glasmästare samt ha ärvt en filial till XL Bygg eller BYGG­MAX. Har du en tidigare karriär som gynekolog, toyboy eller gigolo så är det inget hinder. Du får gärna flytta in hos mig, men jag uppskattar om du några nätter i veckan övernattar nån annanstans, typ ett munkkloster eller liknande.

Svar till: Heidi Klums storasyster

Hur många svar tror ni man skulle få..? *asg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!