tisdag 21 juni 2011

Jag är tacksam för ...

DET FINNS MÅNGA, enkla saker att vara tacksam för. Därför drog jag den 1 juni igång en 29 dagar lång ”aftonbön”, genom hela alfabetet från A till Ö. Varje kväll ska jag reflektera över något, stort eller smått, som jag har anledning att vara tacksam över.

Hoppa gärna på tåget om du vill och vet med dig att du har saker, fö­re­teelser eller personer i ditt liv som kanske inte fått den tack­sam­het de förtjänar. Det står dig fritt att kopiera bokstavsbilderna och an­vän­da dem på din egen blogg :o)


... min uppfinningsrikedom.

”Det man inte har i plånboken får man ha bakom pannbenet.”

4 kommentarer:

  1. Utomordentligt underhållande uppfinningsrikedom!

    SvaraRadera
  2. Vilket jäkla bra ordspråk! Det ska jag använda mej av när jag känner att inget annat går fram:)

    SvaraRadera
  3. Det ordspråket passar så bra in på dig! Jag vet ingen som är så uppfinningsrik...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  4. Inte alla förunnat att ha din fantasi och händighet, men det igger mycket i de där orden.

    SvaraRadera

Tackar, tackar, så kul att du har något att kommentera!